Способи доставки
-
Нова Пошта (відділення)
Замовлення можна отримати у найближчому відділенні «Нової Пошти».
Термін доставки: 1–3 дні. Вартість – за тарифами перевізника. -
Нова Пошта (кур’єрська доставка)
Доставка замовлення кур’єром «Нової Пошти» безпосередньо за вашою адресою.
Термін доставки: 1–3 дні. -
Самовивіз
Ви можете забрати товар особисто за адресою:
м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 79
Оплата можлива готівкою при отриманні. -
Кур’єрська доставка по Харкову та Харківській області
Доставка виконується нашою кур’єрською службою за домовленістю з менеджером. -
Інші транспортні компанії
Можлива відправка через Delivery, SAT, Meest та інші служби.
Вартість доставки встановлюється згідно з тарифами перевізника.
Способи оплати
-
Накладений платіж (післяплата)
Оплата готівкою при отриманні товару у відділенні транспортної компанії. Післяплата (накладений платіж) — це спосіб оплати, при якому покупець сплачує за товар готівкою під час отримання у відділенні або через кур'єра Нової Пошти. Оплата включає вартість товару, доставки та комісію за післяплату — 2% від вартості товару + 20 грн (згідно з тарифами Нової Пошти). Це зручно для клієнтів, які хочуть перевірити товар перед оплатою. Приклад: якщо сума замовлення 1000 грн, то додатково ви сплатите: 20 грн (фіксовано) + 2% = 20 грн Разом: 1040 грн + доставка -
Готівкою при самовивозі або кур’єрській доставці
Ви можете оплатити замовлення при отриманні товару. -
Оплата частинами від ПриватБанку
Можливість оформлення розстрочки без переплат. -
Оплата частинами від Monobank
Зручна оплата у кілька платежів без комісій. -
Онлайн-оплата карткою Visa/Mastercard
Безпечна оплата через сервіс LiqPay. -
Оплата за рахунком
Ми виписуємо банківський рахунок, який ви можете оплатити у відділенні банку або через інтернет-банкінг.Реквізити для оплати:
ФОП Семченко І.Ф.
ІПН: 2679301109
Р/р: UA273515330000026003052214729
🛡️ Гарантія на товар
Інтернет-магазин ClimatOpt гарантує, що вся кліматична техніка та комплектуючі, придбані у нас, є оригінальними та відповідають стандартам якості виробника.
Кожен товар супроводжується необхідними документами та, у разі передбачення, гарантійним талоном.
Умови отримання замовлення
Шановні клієнти, при отриманні замовлення у відділенні «Нової Пошти» або від кур’єра, будь ласка:
-
перевірте вміст посилки;
-
огляньте товар на цілісність і відсутність пошкоджень;
-
переконайтеся у відповідності замовленню.
Якщо у вас виникнуть питання чи зауваження щодо товару, ви можете одразу зв’язатися з нами безпосередньо з відділення для швидкого вирішення ситуації.